Dax för helg igen !

Hallå !

Fredag idag och jag har hunnit med gymmet och en powernap och snart ska jag jobba några timmar och sen är jag redo för helg :D. Känner mig väldans sällskapssjuk efter att ha jobbat en hel veckan och inte träffat några kompisar. Visst jag gillar att gå till gymmet och mitt jobb är ganska chill men det ska bli skönt att få göra nått annat i par dagar :). Ikväll väntas bio och efter det utgång (som dom flesta helgerna nu för tiden). Jag hade velat åka till beachen någon dag den här helgen fast vädret ser inte så lysande ut (under 20 grader och lite moln och regn), fast det här är ju Melbourne så vädret kan bli lite hur som helst !

Obs ! spännisbild !

Bilden är från gymmet så musklerna är pumpade och jag spänner mig också .. så i verkligheten ser jag mkt klenare ut :( tycker jag iaf

Glad och svettig, så som det ska vara !

Nu måste jag springa och hämta upp tjejerna från skolan. Chip chop ! (som jag alltid säger till J och J när dom måste skynda sig)

Ha en underbar helg :) Kram ! /sandra

Kommentarer
Postat av: mharie

Grattis på namsdagen kram mamma

2012-02-17 @ 07:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0