Six month

Egentligen har jag inte jättemycket att säga idag men eftersom att jag firar ett halvår i Australien idag så tyckte jag de passade bra med ett inlägg :)

Tråkigt väder idag också, grått och regningt. Skulle egentligen ha träffat Johanna men hon hade det för stressigt så vi bestämde att ta det någon annan dag istället. Blev att åka till gymmet och leka biff istället, mycket roligare än att bara vara hemma hela dan ;)

Såå, sex månader alltså, känns lite galet, det är en ganska lång tid :o. Men det är 6 månader som betyder väldigt mycket för mig och sex månader som ingen kan ta ifrån mig <3. Ett äventyr är då vad det har varit och det är inte slut än =)

Gammal bild från min 18-årsdag :) länge sen ju :o

Kram ! /sandra

Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt ^^

2012-02-28 @ 15:27:15
URL: http://sangster.blogg.se/fitforfight/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0