Tisdag

Halloj !

Inte så mycket jobb för min del idag, bara en timme på morgonen och sen mellan halvfyra och typ fem :). Brukar ju jobba fram till tjejernas läggdax (8-9 nån gång) men imorse sa Scott att jag bara behövde jobba till klockan fem ! Dock tror jag att jag ska jobba på lördag kväll också eftersom att mina värdföräldrar ska på middag, men det gör inte så mycket. Har ju faktiskt inte jobbat någonting på helgerna sen jag kom hit  :)

Har hunnit med en morgonpromenad idag och även en sväng till stan för att köpa en ny mascara. Ikväll ska jag möta upp Laura och hennes pojkvän Max, elr jag tror iallafall att det är hennes pojkvän :p. Vi ska in till stan och ta en fika eller något liknande =)

Var till frisören förra veckan .. Hej kort hår ! men jag trivs faktiskt i det :)


Puss på er där hemma :) Saknar er ! <3 Ingen som vill komma och besöka mej ? ;)

Kommentarer
Postat av: viktoria

Hej snygging, vart ju super fin i håret :D och ja jag vill besöka dig. :P ses snart !! <3

2012-02-08 @ 19:46:23
URL: http://viktorialouiseeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0