2012-01-03

Nu har jag haft några lata dagar med hela huset för mig själv medans min värdfamilj var i Sydney. Men nu är dom hemma igen så nu blire att börja jobba igen !

Dom senaste dagarna har det varit otroligt varmt men idag var det lite svalare, ganska skönt faktiskt :p.

Igår kväll blev det att besöka Roof top bar inne i stan med två vänner. Riktigt mysig bar med en grym utsikt, blir nog att gå dit flera gånger i framtiden ! Riktigt skönt att bara sitta där och prata och dricka iskall cola =), har ju varit så otroligt varmt så man var ganska trött på att klunkia i sig vatten.

Bild från idag

Well, jag tänkte bara berätta att jag fortfarnade lever trots hettan som har varit :D
Ha en god fortsättning ! <3 /sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0