Australian Open !

Igår var vi ju på Australian open :) det var kul eftersom att vi fick komma in i Rod laver arena (den största arenan) trots att vi inte hade biljetter för det. Våra biljetter kostade bara 20 dollar och vanligtvis för att komma in Rod laver arena så kostar det säkert minst 100 dollar (jag hörde att biljett till finalen kostar typ 400-600 dollar !). Så vi fick se när juniorerna spelade final, först tjejerna och sen killarna. Vi satt inne i arenan på samma ställe i 5 timmar (!), dock kändes det inte alls så länge och det var ganska spännande matcher att kolla på :) Jag är helt klart nöjd över mitt Aus open besök !

I väntan på tramet till tennisen, jag hade bara varit utomhus i tio minuter och jag kände mig redan ofräsh :p kändes då som att det skulle bli en ganska påfrestande dag fast som tur var så var det skugga i arenan där vi satt så vi överlevde :) Har varit varmt hela helgen, det var otroligt skönt att komma hem till duschen idag efter att ha varit ute hela dagen !


Inte speciellt mycket folk när vi kom in där !

Marléne och jag :)


Nu är jag megatrött ! precis så som det ska vara en söndag kväll. Har varit en händelserik och bra helg. Jag har knappt varit här hemma någonting, bara ätit och sovit typ (jag tycker att jag är här tillräckligt när jag jobbar).

Har lite fler bilder från helgen men dom lägger jag upp någon annan dag !

Godnatt ! /sandra

Kommentarer
Postat av: mharie

Vilka häftiga bilder. Pappa är nog ganska avundsjuk på dej just nu. kram mamma

2012-01-30 @ 11:35:16
Postat av: Mharie

Vilka häftiga bilder. Pappa är nog ganska avundsjuk på dej just nu! Kram Mamma

2012-01-30 @ 11:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0