Happy New Year !

Då vare dax för ett nytt år, 2012 :) Jag tror och hoppas att det kommer bli ett händelserikt år igen ! (och ett grymt år också såklart) Jag är otroligt glad över att få börja året här i Melbourne och om mindre än två veckor åker jag till Sydney :D åh ska bli så kul ! Opera house and Bondi beach here I come ^^

Här kommer lite bilder från nyårsafton som spenderades på St Kilda beach =)

Vi såg på solnedgången

Anne och jag !

Jag, Anne och Laura :) i väntan på tolvslaget och fyrverkerierna !

Jag hade tänkt att jag skulle ha ett nyårslöfte men jag visste inte riktigrt vad det skulle vara. Men idag kom jag på ett som skulle passa mig bra :)

- Att njuta och ta vara på livet.

- Att leva mitt liv som jag vill ha det och gå efter min egen vilja och mina egna drömmar.

- Att inte komma tillbaks till stressen som jag hade de första månaderna av 2011.

Okej det var tre stycken men det får bli så :)

Värmen fortsätter vara olidlig här och enligt väderprognosen ska det bli uppemot 41 grader imorgon. Det blir beachen en vända :)

Gott nytt år ! /sandra

Kommentarer
Postat av: therese

Sv: Alltså dedär är så många gånger som jag har tränat den här terminen (i veckan alltså)



Men dansbranchen är hård, och om jag blir dansare så kommer jag träna kanske 20 gånger i veckan. Och jag vilar ju också och sådär, varje söndag och på lov.



Och måste ju passa på att träna mycket nu i ettan, för i tvåan kommer jag inte ha tid att träna lika mycket! ;)



Och tro mig... jag har sett resultat på den här terminen, till exempel är jag starkast i klassen och mina armar har växt 5cm i omkrets sen jag börjat 1:an :D



Hoppas du har de bra. Kram <3

2012-01-02 @ 19:17:59
URL: http://broody.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0