Friday

Hej !

Jordan är hos en kompis för tillfället så jag sitter och chillar framför tvn. Tennisen blev inställd pga regn, trist väder i två dar nu. I onsdags var det däremot soligt och fint så jag och Elisa åkte till St Kilda beach på dagen innan vi skulle jobba. Jag och Jordan gick över till Elisas och Erics (Elisas värdbarn) och spenderade resten av dagen där :) Alltså en bra dag !

Fredag ju så helg snart :) måste dock jobba lite imorgon .. men på kvällen ska jag nog äta känguru på någon restaurang med Marléne, blir nice det ! Ikväll ska jag in till stan med Mia och hennes kompis och kanske nån mer, det visar sig =) Sällskapssjuk .. Miss you guys at home ! <3

Lindas bröllop, sommar-2010

Rhodos, sommaren för typ 4 år sen kanske

Idag är det ju den 16 Mars ! Alltså Ottis födelsedag :) GRATTISGRATTISGRATTTIS ! Känns trist såklart att jag inte kan vara hemma men vi får fira när jag kommer hem =)

Den 14 Mars fyllde även min bror Tobias 23 år ! ojoj tiden går fort, så Grattis till dig också =) !

Hoppas ni får en härlig fredag och helg :) /sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0