Liten update

Igår fick jag reda på ett dåligt besked och ett bra besked (som dock inte är säkert än .. men om det blir så blir jag superglad !).
Det dåliga beskedet var att jag fick lov att betala 184 dollar helt i onödan bara för att jag är så klantig så jag tappar min dator i golvet så den går sönder. Inte så mycket att göra än att lämna in den på lagning (förutom att köpa en ny då men det hade blivit dyrare). Någonting bra med det hela var iaf att dom var snabba att fixa den så jag har redan fått tillbaka den (y). I'm totally addicted to my computer here ..

Det känns såklart skit att behöva betala massa men det kunde ju faktiskt varit värre .. ingen blev ju skadad eller sårad :) och det är väl ändå det som 'är det viktigaste ! Och även fast allt jag hade på datorn försvann så blev jag inte av med något viktigt. Alla mina bilder hade jag förvarade på andra ställen som tur var.

Det braiga beskedet tar jag senare eftersom att det inte är helt säkert än.

Så vad har hänt här dom senaste dagarna ?

I torsdags var jag med Elisa till Chapel street för att hon skulle möta upp sina tre franska kompisar (som tyvärr inte var megabäst på engelska så det blev en hel lyssnande på franska ). Jag tog det sista tramet hem eftersom att jag skulle upp och jobba.

Igår blev det att besöka en ny bar, riktigt mysigt ställe. Kommer tyvärr inte ihåg namnet på baren eller gatan den låg på.

Idag har jag varit jättetrött så jag har mest bara varit hemma och chillat och de blir nog så resten av kvällen. En del av mig har lust att gå ut och hitta på nått men jag borde nog lyssna på kroppen ikväll istället ! Sova är ju faktiskt också ganska gött =)

Hare bäst :) /sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0