My last week

Bonjour !!

Då är jag inne på min sista vecka här ,, kan inte fatta att det är sant.

Så imorgon är det min sista tisdag och sen sista onsdag o.s.v .. kä'nner redan nu att det kommer bli en tuff vecka. Säga hejdå är inte lätt.

I fredags hjälpte jag till att sälja morsdagpresenter på Janets och Jordans skola. Det var meningen att Scott skulle dit men han hade ett viktigt möte så jag fick hoppa in i stället. Men det var faktiskt kul :)

I lördags var jag hem till Louise där det var lite trevligt folk, mest svenskar men det gjorde inget :). Efteråt blev det utgång och jag var jättepeppad men när vi kom till Bridies så var det jätte trångt och det började också regna så jag blev trött och åkte hem tidigt istället ;). Hann t.o.m med  mitt sista tram så jag slapp betala för taxi :D.

Hmm har inte hänt så jätte mkt dom senaste dagarna. Jag var in till stan igår och köpte lite saker och det var typiskt Melbourne väder (sol ena sekunden och spöregn nästa ..). Svårt att klä sig i denna stad !


Två bilder från i lördags ..

Favoritutsikten :)

.. och två bilder från igår, som ni ser så är det höst här ! hmm kanske vinter till och med.

Nu ska jag hämta upp mina favorittjejer =)

Kram ! /sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0