Autumn

Oh I'm sooo good at this ..
 
Jag har upplevt dom typ två värsta nätterna i mitt liv .. har nämligen dragit på mig öroninflammation och på nätterna har inte värktabletterna varit på min sida helt enkelt. Det har verkligen varit hemskt och den enda sömn jag fått har varit på förmiddagarna. Hoppas verkligen att värken inte kommer tillbaks inatt .. men käkar pincillin nu så förhoppnigsvis går det bra :)
 
Så just nu vill jag bara bli helt frisk så jag kan börja träna och leva mitt liv igen ! Sandra som inte får träna = ledsen Sandra :(  (heh .. träningsnarkoman ?? mja ..) Sen hade Paolo Roberto föreläsning inne i stan igår som jag ville gå på men nu missade jag ju den .. trist ! Något annat jag missat pga öroninflammationen är innebandy/badminton/volleyboll som jag skulle ha vart med och spelat med idrottsföreningen i söndags .. var verkligen jättepepp och hade sett fram emot det ! Aja tur att det är varje söndag iaf :D
 
Ska försöka plugga lite nu .. jag har så svårt att ta tag i mig själv iblandoch verkligen sätta mig ner och koncentrara mig :( men ska somsagt ge det ett försök nu !
 
Kram ! /sandra

Kommentarer
Postat av: Marlene

Åh de låter inte kul!!!:( hoppas du blir bra...IMORGON :P

2012-10-25 @ 19:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0